Merhaba hanımlar. 18 aylık bebeğim var. Yaklaşık 20 gün önce önünde bir kızarıklık vardı çocuk doktoru egzama dedi krem verdi kullanınca biraz geçti şimdi arkasında da oldu muhtemelen yine egzama. Salı gününe randevu bulabildim cilt doktoruna götüreceğim bu sefer ama çok kaşıyor o güne kadar ne yapabilirim evde böyle birşey yaşayan var mı?