efnanebrarnisa 3 aylıkken bizdede meme reddi oldu. Zorla ağzına sokuyordum. İstemiyordu itiyordu. Hiç vazgeçmeyin zorla verin. Ayrıca o şişkinlik zamanla azalıyor ya. Sıktığınızda süt var mı, bebek emdiğinde süt akışı oluyor mu, göğsünüz sızlar böyle süt inmeye başlayınca. Eğer oluyorsa hiç sıkıntı etmeyin