amantanrimdidim Ben oğluma da kızıma da molfix kullanıyorum. Bi çok bez kullandım molfix ten gayet memnunum oğluma bebem ve molfix ikisinide kullanıyorum hangisi denk gelirse onu alıyorum.
momas amantanrimdidim 2 ay sleepy kullandım sonra taşırmaya başladı her gece taşıyordu heryer çiş. Molfixe geçtik 1 kere kere taşmadı çok memnunum
yavruaslanlar amantanrimdidim prima kullanıyorum bütün bezleri denedim ama bunun gibi iyiye denk gelmedim
ozr42 amantanrimdidim bende sleepy mavi olanı kullanıyorum molfix kullanıyordum memnundumda ama beden olarak olmadı 5 numara küçük geliyordu 6 numarada büyük
amantanrimdidim yavruaslanlar ben oğlumda nerdeyse her bezi kullandım BİM’in bezini bile kullandım. Her bezi kabul ediyordu cildi