Arkadaşlar oğlum tam 3 yaşında. Bı kızım var 6 aylık yaza emerler o yuzden şimdi baslim dedim. Geçen yaz hamilelikten ugsamiyodum. Bugün başladım sabahtan beri kaç kere götürdüm tovalete yapmadi hep altına isedi sürekli tamamm diyor soylicem ama yine yapıyor anne cis geldi kaka geldi solicem tamam diyor ama altına yapıyor kaç kıyafet kirlendi çalıştircak makineyi çünkü sabahtan beri hep altına isiyor. Esim diyor olmaz yaza kalsın yazın bebeğim ayagmin altında olacak nolur bişi diyin