Tugba94-- Merhaba 3 yaşındaki oğlumu İzmir belediyesine ait izelman nene hatun anaokuluna kayıt yaptırmak istiyoruz çocuğu bu anaokuluna giden veya okulla alakalı bilgisi olan varmı acaba?
Oykuaygun Tugba94-- benim arkadaş çocuğunu gönderiyordu memnundu. Ama şimdi fiyatlar artmış ben gene de göndericem
Tugba94-- Oykuaygun özellere bakılarak baya ucuz sizin tanıdığınız da güzelyalı subesine mi yolluyordu
Tugba94-- mysterygirl ben 1 mayıs oldu anında aradım bana en yakın okulu bana hemen randevu oluşturdular 1hafta sonra gittik mi çn kayıt gibi bişey yaptılar sadece acele etmek lazım çünkü anında kontejyan doluyormuş