Herkese selam geçen hafta ateşli bir rahatsızlık geçirdim 3 gün ateşim 38.5 dan aşağı düşmedi serum ve parol fayda etmedi bu sırada sol göğüsüm sağmadan sonra acımaya başladı 1 .5 gün acıdı sonra geçti ve sütüm azaldı bebeğimde 5 dk dan fazla emmek istemiyor hastalıktan dolayımı sütüm azalmıştır mastit geçirmiş olabilir miyim