Biri 2.5 diğeri 3 aylık çocuğum var. Büyük olan oğlum kardeşi doğduğundan beri ona vuruyor, elini kolunu çekiyor, uyuduğunda uyandırıyor yapmadığı şey kalmadı. Biz babasıyla uyarmaya çalışıyoruz o küçük daha bebek zarar vermemeliyiz falan ama nafile. Hareketleri çok değişti bütün oyuncaklarını atıyor dağıtıyor, bağırıyor, kumunu dağıtıyor yapma dediğimiz ne varsa tersini yapıyor. Sinir sistemimiz çöktü babasıyla ne yapacağımızı şaşırdık sabrımız kalmadı artık. Çocuklar yüzünden bende eşimle tartışıyorum artık. Evde hep kargaşa kavga oluyor. Çok sıkıldım artık. İlk çocuktan sonra sinir strese girmiştim daha o bitmeden ikinci oldu. İnanın kaldıramayacağım artık. Sesim yükseliyor iyi bir anne olamadığım için üzülüyorum.. aklıma kötü kötü şeyler geliyor yardımcı olun lütfen…