fatma_sonmez Kızlar 13 aylığız üst 4 alt 3 dişimiz var 2 hafta olcak nerdeyse iştah sıfır,geceleri ağlayarak uyanmalar,uykusunun arasında ağlar gibi ses çıkarmalar oluyor, Hasta değil,azılar bu kadar yıpratıcı mı oluyor,baktırmıyorda ağzını açmıyor,
eeccemm fatma_sonmez Bizde aynı durumdayız 11 aylık üst 4 alt 4 dişi var azılar kabarık geçen hafta çok zorlamıştı gece ağlayarak uyanmalar istahi yoktu huzursuzdu calgel kullanıyorum ağrısı olduğunu anladıkça azılar öyleymis ya malesef çok yıpratıyor ve çok zor çıkıyormuş
fatma_sonmez eeccemm gerçekten çok yorucu geçiyor,hem ramazan yemek yetiştirme,hem bu diş dönemi baya ağır geldi umarım biran önce eskiye döneriz
fatma_sonmez Mnktrtaaa aynen bizde de ilk ağlayarak uyanma oldu 1 hafta kadar sonra istahsızlkl ve doğal olarak huysuzluk başladı ama çok şükür şuan gece sıkıntımız yok ama iştah eski haline gelmedi halen
miraebruemre Benim bebeğim 10 aylık sadece altta iki dişi çıktı bugünlerde çok huysuz sürekli ağlıyor kucak istiyor üstlerde daha çıkmadı ama damağına baktım bugün üst önlerde ne bir şişme ne bir beyazlık var onun yerine üst yanları şişmiş ve beyazlamıs acaba önler çıkmadan yanlardaki çıkar mı hiç karşılaştınız mı böyle bir şeyle 🥺
fatma_sonmez miraebruemre şiş olsada ilk ön 2 dişin çıkması gerek,ama bizim 2 ön diş çıktı ardına hemen 3 diş daha çıktı şişlik normaldir