miniminisevgilimm bende çok tedirgin oldum genel anestezi oldum hastalığım sebepli tam yatırdılar uyutmadan sonda takılacak panik atak gibi bir şey oldu bacaklarım kitlendi açamıyorum doktorum da kızdı biraz tamam uyutun dedi sonrası yok 🥲 allah her şeyin hayırlısını versin 🙏🏻🙏🏻