flamingo24 tatliruh emziren anneler için mini hap deniliyor doktorum verdi yurt dışında yaşıyorum Türkiyedede var diye biliyorum
miniminisevgilimm tahin annem 9 ay regli olmamış öyle olurum diye çok ümit etmiştim ama hemen regli oldum sağlık olsun ☺️
selinno35 Ben de kızım 3 aylıkken regl oldum ama sonra 2 ay sonra oldum. En son 15 Ocak. Hala olmadım. Düzene girmedi sanırım daha emziriyorum. Şiş hissediyorum ödemim var bununla mı alakalı acaba 🥴
Zeliff Ahsensmom_ engel değil. Asıl regl olmadığınız için ne zaman yumurtlayacağınızı bilemezsiniz ve doğum yaptığınız için rahminiz tertemizdir hamile kalma ihtimali daha yüksek olur bu durumda. Gebelik istenmiyorsa korunulmalı.
-strongmother- Ahsensmom_ bizde 4,5 ay olduk hala tık yok 1 ay önce kaçırdık kondom çıktı test yaptık şükür bişi yok 😁
Ngr_hurma DuruAselEmr benımde bebegıö 15 aylık oldu bugun bende bala regl olmadım becen ay leke gıbı geldı bı daha gelmedi doktorda normal emzirdiğin için dedi Siz doktora ngttınızmi kendı kendınıze oldunuz değilmi herhangı ılac felan almadınız
DuruAselEmr Ngr_hurma 12,15 ve 18. Ayda gitmiştim Dr.a ama emzirdiğim için normal olduğunu söylemişti.Hiçbir ilaç kullanmadan 20. Ayda kendiliğinden oldu.
zeysu16 Mlndrdmn bende 6.5 aydır hala olmadım olduğunuzda vücudunuzda ne gibi değişiklikler oldu. Kilo kaybınız oldu mu ? Kilo veremiyorum maalesef çevremdeki herkes regl olamadığım için veremediğimi söylüyor
Mlndrdmn zeysu16 doğumdan önceki kilomdam 3 kilo daha eksiğine 9.ayda ulastim. Kilo yemeyle alakali ya yediğime dikkat ettim emzirirken de rahat gitti
Tosbigin_Annesiii tahin benim 2 ay oldu hâlâ ayırt edemedim bazen geliyor bazen gelmiyor doktorum 1 ay daha bekleyelim dedi öyle net anlarız dedi
meteeehann Ahsensmom_ ilk kızımda kırk çıktı sonrasında adet oldum oğlumda ise 9 ay doldurana kadar olmadım 9 ay doldu adet oldum. Kadın Doğum doktorum adet olmsanda hamile kalabilirsin korunman lazım demişti dikkatli olun yinede sağlık ocağınızdaki görevli ebeniz ile iletişime geçin derim
urasimo tahin ben cumartesi 40 sonrası kontrolüne gittim bana da vajinal kontrol etti çok kısa sürdü ama
pinar180 tahin 42 gün aralıksız kan geldi bende lohusa saydım sonra beyaz şeffaf akıntı geldi temizlendim . 2 gün sonra yani 45. Gün tkrr kanamam oldu onuda regl saydım . Doktora gittim hatta 45. Gün kanamam tkrr başladı diye regl olmuşsundur dedi.
pinar180 esoss22 evet ne yazıkki öylr. Yok kız lohusayken ilişkiye mi girilir . Ayy girseydik ilk aydan tkrr hamile kalırdık Allah muhafaza . Millet nasıl 1 sene olmuyot anlamadım. :( bizim süt süt değil mi korumuyor
ilknur_3563 doğumu yaptim 8 ay önce daha adet olmadım diğer cocuklarimda ise 3 yada 4 aylıkken adet olmuştum süt korur mu lafınada gelirsek eltim ve komşum öyle hamile kaldı 🫣 Heleki komşumuz bebegin hareket edesiye kadar hamile olduğunu anlamamış
tahin haniball Çok geçmiş olsun gerçekten ben de dayanamıyorum ama mecbur olduğumuz için katlanıyoruz. Sizden duyduğum iyi oldu ben de ona göre giderim yine de bir umut olmaz diye düşünüyordum🥲
merve2255 Ahsensmom_ bi akrabam kırkı çıkı çıkmaz hamile kaldı oğlu 11 aylıkken çocuk doğurdu süt korumaz Benim kırkım çıkalı 5 gün oldu ama bende olmadıkça daha Kızlarımda doğum yaptığımda kırkım çıkı çıkmaz olmuştum