Kokulu akıntı sıkıntı dedi doktorum. Bende koyu renk akıntı var dedim diye antibiyotik başladı. Geçmezse başkA kullanıcaz ama onunla emziremezsin dedi. Bende öyle bir durum gerekirse çıkartırız dedim. Emzirmeyi kesemem. Rahime giden enfeksiyon olabiliyormuş izliycez biraz dedi