yasmik 2 aylık bebeğim çok fazla ıkınıyor ama kaka yapamıyor fitil de kullanmak istemiyorum bir öneriniz var mı?
Gokturkmom yasmik Gaz masajı denediniz mi hiç hem kaka yapması içinde iyi geliyor çok rahatlatıyor.Ben yapamadığında 1çay kaşığı zeytinyağ da veriyorum hemen yapıyor.
kubra11111212 yasmik nbl probiyotik kullanıyorum ben. kızım iki aydır sürekli kabızlık çekti bu probiyotik ile kendi yapmaya başladı
Gokturkmom yasmik Ben kendi yaptığım videonun adını yazacağım size çok iyi geliyor.Bebişi yan yatırıp biraz bacaklarını karnına doğru çekmesini de sağlayın
Gokturkmom yasmik YouTube Ayşe Öner /bebeklerde gaz sancısını gidermenin yolları 1 ve 2 yi yaptığım zaman hep işe yarıyor
mervesare01 Gokturkmom 42 günlük icer aslında da biberon verirken de verebilirim o zaman . Birde evdeki direk zeytinyağı olur değil mi ? Benim ki her alt değiştirme de yapardı kakasını bugün 1 defa yaptı o yüzden endiselendim
Gokturkmom mervesare01 Yok endişelenmeyin ben gazdan uvunduğu zamanlar veriyorum kakasını 1gün yapmazsa bile çok rahatsızlık duyuyor o zaman veriyorum yapıyor verdikten sonra,içer diyorsunuz direk kaşıkla verin bence ☺️Evdeki zeytinyağı olur evet