Güzel annelerim bebeğim 9 ay 10 günlük, 8. Ay atağı bitti derken şimdi de gece uykuları mahvoldu, saat başı uyanmasına alıştım artık ama bu sefer de bağırarak ağlamalar kendini atmalar ayaklarını vurarak çığlık atmaları başladı diş sancısı mı başka bir şey mi anlam veremiyorum artık, bu ay da mı atak var bilmiyorum, bu durumu yaşayanlar var mı ve nasıl baş edebildiniz ?