Kızlar oğlum 13 aylık oldu olası üzülünce, istediği olmayınca, sinirlenince kafasını bulduğu yere vurur. İsyan etme şekli gibi düşünün. Sabahta yine biseyi aldım elinden hemen yatağın kenarına vurdu kafayı sanırım burnunu vurdu ki hemen burnu kanamaya başladı epey kanadı yani çok korktum. Sorum şu bu alışkanılığını nasıl bıraktırırım ki.. ablası var 2.5 yaş oda hep kafasına vuruyor fırsat buldukça kafaya sürekli derbe yiyor korkuyorum