yuuuiutttt Ehliyetim var uzun süredir araba kullanmıyorum bir hoca tutsam Max ne kadar saatte öğrenirim acaba
minikkurttt yuuuiutttt o size bağlı heyecanlanma yaşamazsanız direksiyon kavramınız iyise birkaç saat içinde kavrarsınız
svgkocaoglu yuuuiutttt merhaba naptınız acaba Bende direksiyon dersi almak istiyorum ehliyetim var 10 senedir 2 saat almıştım sonra araya hamilelik vs girdi şimdi tekrar istiyorum
yuuuiutttt minikkurttt markete bakkala falan gidebiliyorum tek başıma ama park ve trafik öğrenmek için istedim 2 saati gözden çıkardım ama bakalım inşallah kısa sürede ogrenirim