Bir fikir danışacağım kızlar yıllardır altınlarım yoktu sadece 14 ayardan tek taş nişan yüzüğü küpe vardı bunların gramını sorduk 13.300 yapıyor ama 14 ayar olduğu için 11 gram yaptı evdede 3 tane çeyreğim hepsini toplayıp 22 ayardan tek taş yüzük ve bir kolye gelir mi yada daha mantıklı olan sizce nedir siz olsanız ne yapardınız evet çok az para ama benim için iyi para