mombabe Yeni başladık tadımlarda havuçtayız ikidir her verdiğimde öğürüyor. Sanki boğazında kalmış gibi oluyor anlık. Kalbim ağzımda resmen. Bakıyorum sosyal medyada ilk tadım bebekler usul usul yutuyor. Ne yapacağım
momas mombabe öğürmesi çok normal o şekilde alışacak. Sosyal medyaya çok bakmayın moral bozmaktan başka bir işe yaramıyorlar
[silindi] Benim de öyle ne versem öğürüyor tadım yapamadim. Şimdi birkaç şey karıştırıp vermeye çalışıyorum ama severek yemiyor tabi. Biraz böyle püre verdikten sonra kendi yediklerimize geçicem
momas mombabe yapması çok normal sütten farklı katı birşey yiyorlar. Öğürme refleksi onların boğulmalarını engelliyor ve bizden daha kuvvetli 🌸