Dün beta hcg 25 ile hamile olduğumu öğrendim dün başta lekelenme olarak başladı yerleşme kanaması sandım bel ağrım kasık ağrımda yoğundu bugün bayağa adet oldum yani daha kırmızı ve fazla devam ediyor bu kimyasal gebelik olabilir mii ?
Veya böyle bişey yaşayıp gebeliği devam eden varmı