Kızlar benim bebeğimin saçları çok hızlı uzuyor normalde (1, 5 yaş) dün traş ettik babasıyla, hep biz ediyorduk zaten. Neyse yanlara fazla girmişiz üst tarafında bir avuç saç kalmıştı. Bağlıyordum ben normalde oğlumun saçlarını. Her neyse oldu sanıp bağlayınca hiç içime sinmedi başının üstünde bir tutam saç kaldı her kalan yer kel kaldı. Eşim yatıştırmaya çalıştı beni ama yok. Bebeğimle oynaya oynaya aldım makinayı full kestim en azından hepsi eşit uzar diye. Şimdi asıl sorun şu, nasıl hızlı uzatabilirim. Normalden daha hızlı nasıl uzatabilirim.