cansu0303 benim bebeğim 4 ay 8günlük, geçen hafta 4 aylık kontrolünde doktorumuz ek gıdaya başlayalım dedi. Mamayla besleniyor bu arada. Gayet güzel oturuyor dedi tadımlara başlayalım dedi liste verdi. Ama ben bebeğimin yemeğe ilgisi olmadığının farkındayım kaşığı uzatınca ağzını açacağını bilmiyor bebeğim 🥲 doktorumuz teklif et istemezse zorlama bir hafta sonra tekrar teklif et dedi. Bugün aşı olacak aşının huzursuzluğu geçsin birkaç gün sonra tadıma başlatacağım ama istemezse bir hafta bekleyeceğim. Siz de biraz ara verebilirsiniz ya da teklif ettiğiniz sebzeyi değiştirebilirsiniz belki kokusunu falan sevmemiştir. Kolaylıklar diliyorum