Yarın 40 ımız Çıkıyor zor bir doğum zor bir lohusalık derken ağır bir grip oldum 4 yaşına girecek bir oğlum var oda ateşlendi öyle geçirdi ben burun akıntısı öksürük bogaz ağrısı baya ağır yaşadım dikkat ettim hijyen olarak falan ama kızım 39 günlük hapşırmaya başladı gözleri kızardı hafif burun tıkanıklığı oldu sabah doktora götürdüm her ihtimale karşı ilerlemesin diye serum fizyolojik ile günde 4 kere aç Boğazları biraz kızarmış dikkat et ciğerlerine inmesin dedi moralim çok bozuk gerçekten lohusalık hormonlar şu bu derken hastalıkta çok yordu bir de yavruma geçince böyle küçükken yaşayıp kolay atlatan var mı anneler