Kizim 35 aylık dogdugundan beri huysuz bir bebek. Memnuniyetsiz sinirli . Bende onu biraz baskilamak icin tlfn veriyordum.Son 2 aydir hat safhada bu huylari. Herseyi firlatir atar bizi döver ısırır. Sinirlenince kiyameti koparir ağlar. İstediği olmayınca eti koparilmis gibi aglar. Bende 3 gündür ekran vermiyorum daha çok kötü oldu. Daha cok yoruyor beni. Ekstra huy edindi sanki. Dun arkadasim bendeydi nolmus bu kiza. Ekstra bir yaramazlik yuklenmis gibi dedi. Cocuklari dövdü . Sürekli ağladı mızmız.Ekran vermediğim icin mi böyle tepkiler veiryor sizce. Bazen dayanamayıp verecem diyorum ama esim istikrarlı ol 1 haftaya düzelir diyor. Duzelir mi gercekten kızlar. Çünkü gerçekten cok yoruyor beni. Yemin ederim saçım beyazladi o derece.