kuzeycinarbaby bizde bir grip atlattık. Öksürük burun akıntısı , kulağında kızarıklık vardı crp baktı antibiyotik vermedi . Sadece şurup verdi ve ben sarımsak kürleri yedim . Zencefil bal limon vs yaptım . Oğluma da portakal, tavuklu şehriye çorbası yaptım biraz daha iyi . Her doktor aynı değil maalesef. Biz 1 yaşındayız .