Kızlar bebeğinde beslenme reddi olup çözüme kavuşan var mı ? 2 aydır bu sorunla mücadele ediyorum bebeğim beslenmek istemiyor 4 aylık ama o kadar iştahsız ki emmiyor mama yemiyor biberonu diliyle itiyor ağlıyor. Bunun bir çözümü var mı denemediğim şey kalmadı bu çocuğun sorunu ne olabilir?