Merhaba hanımlar, oğlum 4 aylık ve gece uyku bozukluğumuz başladı bi kaç haftadır, geceleri sakinleştirerek uyutmaya çalışıyorum ama mümkün değil mamayı almadan asla uyumuyor, bi iki saatte bir mama hazırlıyorum çok yorucu oluyor. Sorum şu ki 6 aylıktan sonra gece doyurucu bi mama yaptığımda uykusunda yine çok kalkar mı bilgisi deneyimi okan var mı?