sibel24 Arkadaşlar iki gündür göğsüm sertleşmiyor acaba sütüm mü azalıyor . Bebeğim mamayı da içmiyor ne yapabilirim ?
askbebegimmbenim sibel24 göğüs terbiye olunca artık sertleşme ilk 2 3 ay gibi olmuyor canım belki öyledir. Günde 4 5 cisli bez alıyorsan korkma. İstersen sağım yapıp bı kontrol edebilirsin
denizalismom sibel24 göğüsler terbiye oluyor derler . Yani göğüsler ne kadar süt üreteceğini biliyor ona göre üretiyor
sibel24 askbebegimmbenim evet çişli bez sayısı o kadar hatta daha fazla bile olabilir teşekkür ederim
melmer denizalismom aynı sıkıntı bende de var kızlar 20 günlük sertleşme çok az oluyor ama çiş kaka var 6,7 tane. Memede emip emip uyuyor zaten yinede tırsıyorum ben memede süt azalırmı çocuk doymazmı diye. Sagımı deneyecegim bi 15 dk
denizalismom melmer daha küçük bebeğiniz sık emdiği içindir. Sağım yapabilirsiniz ama sık sağım yaparsanız mastit olabilirsiniz dikkat edin.