ilkgozbebegim öğlen 2 3 arası uyuyor en fazla 1 saat kadar sonra tekrar 9 da uyuyor sabah 10 kadar 🙃 düzen çok önemli her gece pes etmeden aynı saatte uyutun🌙⏰💤 oda karanlık olsun ama deidklerim zor gelebilir ama emın olun daha sonra bebegınızfe sıze ayak uyduracak gece göz teması kurmayın konuşmayın gerısı çorap söküğü gıbı gelır inşallah