Anneler merhaba, malum bayram geliyor Allah’ın izniyle bizim oğluşumuzla ilk bayramımız inşallah. O yüzden çocuk gibi heyecanlıyımmmmmm🤩 çocuklarımızla çocuklaşıyor tekrar çocukluğunuzu yaşıyoruz değil mi? İyi ki, iyi ki, milyonlarca iyi ki!❤️Gelelim asıl konuya ben anne baba oğul olarak 3ümüze uyumlu bir kombin yapmak istiyorum varsa sizin böyle fikirleriniz veya fotoğraflarınız buradan veya özelden atarsanız sevinirim, çok kararsız kaldım çünkü bana da fikir olur 🤭