Kızlar oğlum şuan daha 1 yaşında. Ama ben hep 2 yaşına geldiğinde kreşe verip ise baslamak istiyorum. Anneanne babanne var ama annem çalışıyor, kv de her gün git gel yapamaz veya gelip bende duramaz anca ben oğlumu onlara birakmaliyim bunu da ben istemiyorum. 2 yaşında kreşe veren oldu mu aranızda? Kv almazlar diyor daha bezli diye. Ve bezli aldıklarında da mahremiyet ne oluyor sonuçta orda bezini değiştiriyorlar. Sizce yarari mi yoksa zarari mi oldu kresin