turuncbebek ben verdim 2 yaşında kreşe
İlk oğlum çok güzel adaptasyon oldu hiç sorun çıkarmadı şu an da okul hayatında başarılı bir çocuk
İkinci oğlum çok hastalandı zayıfladı ağlıyordu şu an 4 yaşında yeni yeni severek gitmeye başladı
Çocuktan çocuğa değişiyor bu durum
Size tavsiyem verecekseniz yaz okulunda başlayın çocuklar daha az olur , hızlı adaptasyon süreci geçirirsiniz ve sonbaharda okullar açıldığında hastalıksız şekilde geçer