berengulce Aşı olmak için bu testi vermemiz gerekiyor bebegim 5 aylık ben korkuyorum riskli bir test mi daha önce bebeğine yaptıran oldu mu düşünmekten uyuyamıyorum 🙁
bianneo berengulce üstte kalsın. bebeğime değil de kendime yaptırmıştım bebek için neden gerek duyuldu acaba.
cancan75 berengulce daha pazatesi yaptırdım 2ay asısı normalde 3aylık bebekler yada daha büyşk bebeklere deri testiyle yapılıyor yani vücüdğbda bulaş varmı verem varı gibi sonrasında aşı oluyosun verem aşısı önemli bi aşı bana göre 5 ay çok geçmiş
berengulce bianneo biz 2. Ay aşısı olacagi zaman hastaydık 3 aylıktan büyük bebeklere bu teste göre aşı yapılıyormuş. Acaba aşıdan vaz mi geçsem korkuyorum çok bu seferde ya hastalik kaparsa ay gercekten cok.stresliyim🙁
bianneo berengulce acıtan bir işlem değil aslında deri altına enjekte ediliyor 3 gün sonra şişlik ölçülüyor milim hesapları var hastalık negatif mi diye yani. Ama şöyle bir şey fark ettim verem aşısı da aynı şekilde yapılıyor acı seviyeleri aynıdır diye düşünüyorum