benim oglumdada ilk dozu yaltirdiktan sonra ishal basladi hatta asiya bagli rota virüsü kapti falan 15gun gecmedi ishal yam etki yapti gelisimi durdu zorlandik baya ama bizde süt ve coklu besin alerjisi varmis o yuzden bukadar agir atlatmisiz oncesinde bilmiyorduk sonra ogrendik ikinci dozu onermedi doktorumuz eger aletjiniz vs yoksa yaptırın ama belirtileri varsa ikinci dozu yaptirmamaniz daha yarariniza