aslymom Yani onlyfansçılar Twitter’da paylaşıyor kilitli hesapları oluyor herhalde parasını ödeyip öyle kullanıyorsunuz. Fotoğraf, video, sohbet, görüntülü arama başına falan ücretler değişiyormuş ona göre de uygulamanın ödemeli panelinden ödeme yapıyorsunuzdur büyük ihtimal. Her türlü bankada da görünür ödemelerin uygulamaya gittiği. Hiçbir bilgide silinmez bence belki gizleniyordur diyeceğim ama hiç sanmıyorum zaten uygulamanın amacı belli. Çok bilmiyorum ama bitanesi anlatmıştı uygulamayı. Neden sordunuz ki böyle bir soru şimdi