11 ay 10 günlük, yaklaşık 8.ay da başlayan gece uyku gerilemesi yaşıyoruz. Saat başı uyanıyor bazen uyutuyorum yatagina koyduktan 10 dakika sonra başlıyor bütün gecemiz bu şekilde geçiyor . Gündüz uykularına hep dikkat ettim uyku saatine,uyanik kalma süresine vs ama gece ne oluyorsa uyumuyor. Gece uyumadığı için de gündüz huzursuz oluyor. Kendimi geçtim bebeğim nasıl dayanıyor anlamıyorum, var mı aranızda bu durumu yaşayanlar?