Ben sivenonun emzik biberon temizleme deterjanını aldım 2-3 günde bir onunla yıkayıp veriyorum direkt. İlk aldığımda 1 kere kaynattım sonra bir daha yapmadım. Sterilizatör falan da almadım hiç, o kadar incik cincik düşünmüyorum yıkayıp veriyorum işte, bebeğim 3 aylık.
Sizin durumu yaşamış olsam atabilirdim ama sanırım. Hastane mikrobu biraz farklı sanki