Panik atak gecırdım pıhtıları görünce aklım gıttı uyku sersemı ambulans falan geldı sonra doktor baktı bastıra bastıra canım yandı hiçbişey yok poliklinige gıt dedıler hıc böyle olmazdı yanı çok oluyorum zaten de uykudan uyandırıcak kadar gelmezdı heryerım kandı resmen aklımız gıttı annemle :(