melikemelisa Kızlarım 67 günlük ve biri kolik çok yoruldum uykusuzluk sürekli ağlama sesi bu zamanlar geçecek kendiler de bende rahatça uyuyabildiğimiz günler gelecek mi acaba bir de hala lohusa psikolojisi atlatamamış olmam üstüne cabası çok yorgunummm bir an önce 2 3 yaşlarına gelseler büyüseler 🥺
blackksea melikemelisa 6 aylık olunca bir tık rahatlıyorsun lohusa psikolojisinden de ben çok geç cıkmıştım ya başlarda bende hemen büyüselerde rahata ersem diye çok düşünürdüm sonrada vicdan yapardım daha bu günlere dönemicem diye değişik duygular ama zamanla her şey oturuyor canım bu bi süreç Allah yardımcımız olsun 🌸🌸
glbrn melikemelisa bu aydan sonra gaz sancısı bitecek hatta bu ayın sonuna doğru vakitli uyuyacaklar.
alyaberen55 melikemelisa bebeğim 2 aylık uyanık kaldığı süredede huzursuz mu hep bi ağlama uykusu 20 dk
Alyaberen_ melikemelisa Benim kızımda kolik gazlı bebekti geçiyor dört ayın sonuna kadar sürdü ama azalarak beş ayında bişey kalmadı şuan 8 aylık her ayın bir zorluğu var suandada uykuya direniyor uyumak istemiyor ama eski günlerine göre kat kat iyi geçiyor yani üzülmeyin bende gecmiycek diyordum inanmıyordum geçeceğine ama hepsi geçiyor🥰
instamomdegil 4 ay 5 günlük. Aşırı gergin başladım güne. Devamlı emmek isteyen bir bebe. Yorgunum bugün. Gerginliğim çocuğa da geçiyor diye de üzgünüm. Çok bunaldım. Annemler başka yerde. Keşke onlarla aynı şehirde olsaydım…
edaidilakin instamomdegil gurbette olmak çok zor gerçekten bende gurbetteyim. Çok zor geçiyor insan öyle hissediyor ama büyüdükçe her şey düzene girecek merak etmeyin. Bende uzaktayım diye çok ağladım ama inanın çocukla aranızdaki bağ o kadar güçlü oluyor ki. Dezavantaj görünen durum çok büyük bir avantaja dönüşüyor siz fark etmiyorsunuz bile ❤️
sclarsln instamomdegil benim de aynı 4 ay 5 günlük kolik gurbetteyim cok zor geçiyo bu zamanları kolayca atlatırız inşallah 🤲🏻
meliiii instamomdegil sürekli emmek istemesi sizi biktirmasin emmeyince daha zor bu son zamanlar meme reddi vardı sürekli emzirmeye sukrettim
_marsli_ 9 ay 24 günlük bu gün.. ama bana 3 yıl gibi geçti.. günde en fazla 5 saat uyku uyuyorum o da 70 kere uyanarak.. şöyyyle 12 saat aralıksız çiş molasız, koca horultusu olmadan, sessiz bi yerde uyusam yeniden doğmuş gibi olma ihtimalimi düşünüyorum 🥹
UrbanMom Gokturkmom 19 aylik. Daha düne kadar bu hamilelik bitse de yüzüstü uyusam hayalleri kuruyordum şimdi 2 yasina yaklaşıyor artık uyusam hayalleri kuruyorum 😑
210796 cansu2600 bilmem varmidir aceba😂ilk cocugumda boyle atak falan takilirdim ama simdi normal gelisim olarak bakiyorum.