gunes716_ Bebeğim 1haftadır doğru düzgün bezi kirletmiyor emmek de istemiyor gibi gören zayıflamış diyor kaka ve çiş yapmaması normal mi
Gokturkmom gunes716_ kaka önemli değil ama çiş çok önemli yeterli beslenmediğinin göstergesi maalesef🫤
Minikprenses_1 gunes716_ bizimkide öyle şuan meme reddi var emsede isteksiz çiş sayısı azaldı dediğiniz gibi zayıfladı büyük ihtimalle mama da zar zor içiyor dört ay atağında mı neymiş
amazontuba gunes716_ 5.ayda günde -7-8 şişli bezden 4 beze düştü doktor normal dedi 8 aylık oldu aynı rutin de devam bazen 4 bazen 5 bazen 6 . Kilosu dışardan anlaşılmaz ama bi sağlıkocağında kilo baktırın derim içiniz rahat eder
gunes716_ Minikprenses_1 dün 11de altnı bagladm 11de bu sabah actm öyle kaka yapmıştı çiş sayısı çok azdı 9da baktığımda kuru sayılırdı
MayaliHamur gunes716_ diş sıkıntısı yaşıyorsa emmez. Benimki 4 aylık dişlerinden muzdarip sağarak besliyorum ılık ve sıcakken asla içmiyor soğuk içiyor ve 2 gün boyunca da çok iştahı olmamıştı