cancan75 benim de şansıma hamilelik öncesi 40 günde bir olurdu. Şimdi zaten sütüm az aksi gibi her ay düzene bindi ve daha azaltıyor. Süt meselesi sınavım oldu gerçekten 6 aydır yapmadığım şey kalmadi. Bebeğim de biberonu ağlaya ağlaya tutuyor hep emmek istediği halde sütün yetmemesi çok acı.