Kızlar. Günaydın hayırlı ramazanlar
İlaç vs kullanmıyorum ki diyim hormonlari bozdu vs
3 aydır reglim erken geliyordu mesela 17 sinde olacaktım 10 unda oldum oneceki ayda 7 sinde oldum hep erken geldi reglim 2 gün sürdü çok kısa ve hemen kesildi bu aydan olmadım hamile kalmış olabilir miyim sizce neden bir fikri olan varsa yazarmisiniz 🤲🌸