pkrtl Ya ben çok seviyorum sabah sabah bu saatte aklıma geldi sütü kestiğini söylüyorlar bebeğim 3 aylık sütüm zaten yok gibi sağımla 10 ml çıkıyor çıkmıyor mamada veriyorum ama yesem nolur
Minigim38 pkrtl sütün yiyeceklerle kesildigini de ilk defa duyuyorum süt miktarını sagımla anlayamazsinız hiçbir sagim makinesi bebegin emmesi kadar güçlü değildir
[silindi] SevimliHayaletCasper fazla nişasta bide maydanoz azaltır diye görmüştüm. Bir ara aşırı sütlaç yedim sütüm zaten azdı da kesilme olmadı bilmiyorum her önüne gelen birşey söylediği için psikolojik de etkileyebilir. Ama her öğün yenmiyorsa sorun olacağını sanmıyorum
pkrtl Minigim38 sağma makinesi konusunda haklısınız elimle sıktığımda geliyor ama nişasta falan kesiyormuş bilemedim
[silindi] pkrtl en büyük etken de stres malesef. Süt az geldikçe stres yapıyoruz, stres yaptıkça daha az geliyor kısır döngü resmen.