Arkadaslar artık ne yapacagimi sasirdim🤦🏻♀️ bebegim 6 ay olmak uzere gece 12 den asagi kesinlikle uyumuyor rutinler , yavas yavas uyku saatini geriye cekmeler herseyi denedim nerdeyse.12 de uyumasina ragmen sabah 7 demeden ayaktayiz gunduz 2-3 saat toplam uyuyor bu kadar uyku nasil yetiyor normal mi aklım almıyor artık lutfen biriniz soyleyin var mi bizim gibi olan nerde yanlislik var kafayı yiyecegim🤦🏻♀️😓