Dogacelik Nisaaes benim kızımda da oluyor zaman zaman 3.5 yaşında. Kabus görmüş bu yaşta çok normal. Bazen bizim ne var ki bunda dediğimiz şeylerden de korkabiliyor kızım. Üstelemeyin zaten etkisinde çok kalırsa kendi anlatıyor. Siz de rüya gördün gerçek değildi evinde güvendesin vs diyerek rahatlatabilirsiniz.
Nisaaes Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim çok sağ olun❤️🩹 Çok mutlu uyandı hiçbir şey olmamış gibi. Oyun esnasında da hiçbir şey anlatmadı. Ekrana çok maruz değil ama günlük sınırlı olarak izliyodu buna dikkat etcem. Tekrar sağ olun🌸