Kızlar merhaba kızım 27 aylık. Gece 10 -10.30 gibi uyutuyoruz ayakta sallayarak. Park yatağına yatırıyoruz bizimle aynı oda da uyuyor ama ne oluyorsa saat 4 gibi uyanıyor anne ayak anne ayak diyor ayakta sallanmak istiyor ağlıyor. Ayağıma alıyorum belki 2 belki 3 saat sabaha kadar sallıyorum ama uykuya dalamıyor. Yerine bırakıyorum ağlıyor. Bıraktığım an tekrar ayağıma gelmek istiyor. Çalışıyorum, eşimde bende çok yoruluyoruz hatta bitmiş durumdayız. Çok uzun zamandır yaşıyoruz bunu. Bitkisel hayata girdik resmen. Hayır annecim uyuman lazım diyorum vs ama bi süre sınra sinirlerim çok geriliyor çocuğa sinirlenip bağırıp sarsmaya başlıyorum. En son kendim ağlıyorum dayanamıyorum gerçekten. Kesintisiz uykuya geçmek bunu öğretebilmek için ne yapmak lazım? Lütfen bilen eden varsa bi yardımcı olabilir mi? Tükenmiş durumdayım..