Merhabalar, 2021 Kasımda evlendim. Hep en büyük duam bir bebeğim olmasıydı🥹İlk geceden beri hep dua ediyordum hamile kalmak için. Nasibimizde tüp bebek ile hamile kalmak vardı🥹 Özele gidiyordum muayenelerime, tabi özel hastane olduğu için öncelikleri hemen sezeryan oluyor. Doktorum çok iyi olduğu için bırakmak istemedim önceliğim hep normal doğum oldu. Ama doktorum zaten tüp bebek risk almayalım sezeryan ol diye diretince mecbur yapacak birşeyim kalmadı😏 15 kasıma gün vermişti doktorum. 12 Kasım akşam üstü lavaboya girdiğimde kalın bir jel parça gibi birşey gelmişti ve doktorum nöbetçiymiş hemen gittim aslında nişanmış yani normal doğum gibi. ama doktorum sezeryanda direttiği için tabi söylemedi. Gel hemen alalım sancın varsa dedi bende şuan hazır değilim hemen doğuma giremem dedim. 14 kasıma çektik doğumumu, ama öyle güzel hamilelik geçirdim ki şükürler olsun en ufak bir sancım bulantım bile olmadı ve 32. Haftaya kadar çalıştım direksiyon başında🤦🏻♀️ 14 Kasım sabah oldu hastane yoluna düştük artık son ultrason ve nst zamanıydı🥹içim içime sığmıyor tabiki bağıra bağıra ağlamak istiyorum heyecandan ama ağlayamıyorum herkes yanımda 🥹 organizasyon geldi odam süslendi, kanlarım alındı. 12de doğuma giricektim 12:40 felandı odaya geldiler beni götürmeye, odayı boşaltır mısınız sonta takacağız dediler bende acı çekmek istemedim ameliyathanede takar mısınız uyuştuktan sonra dedim kabul ettiler. Artık sedyeye yattım telefonumu elime aldım resim istedim çünkü ameliyathanede. Tabi ben sedyede gidiyorum annem kayınvalidem gözleri yaşlı bende ağlamamak için zor duruyorum gülüyorum el sallıyorum felan. Ameliyathane kapısına geldik eşim içeri girdi öptü beni çıktı. Uzandırdılar beni eğil dediler belimden iğneyi vurdular ama hiçbir şekilde acı hissetmedim. Başımda anestezi uzmanı var beni konuşturuyor korkmuyum diye, tabi bel altım komple uyuştu. Başlayacağımız zaman söyleyeceğiz korkma dediler. Doktorum geldi çekiştirmeleri hissedebilirsin korkma başlıyoruz dedi. Başlıyoruz demesiyle bebeğimin ağlamasının arasında 2 dakika geçmiştir sadece. Bebeğimin ağlama sesiyle bende ağlamaya başladım 🥹 başıma koydular hemen resim çektiler. 14/11/2024 13:00 Alperen’im dünyaya geldi çok şükür. Akşam 19:30’da kaldırmaya geldi beni hemşireler, tabi ilk kalkış biraz zor. Yürüdüm o gün hiç uyumadım sürekli merdiven çıktım indim hiç yatmadım. Kuru kayısı incir kahve yedim sürekli, kolayca gazımda çıktı. Yani söylendiği hiç zor ve korkulacak birşey değil, inanın 1 kere hemşire kaldırdı Birdaha asla yatmadım. Hastaneden çıktığımdada eczaneye gidip ilaçlarımı aldım normal günlük hayatıma dönmüştüm. Kimsenin söylediğine kulak asmayın, korkmayın. Çok rahat geçiyor inanın, zaten evladınızı kucağınıza aldığınızda ağrınız bile aklınıza gelmiyor😍Rabbim dileyen herkese bu duyguyu tattırsın🙏🏻