Gerçekten kış bitsin artık çok yoruldum . Sureklı hastayız Sureklı . Ateş nöbetındeym yıne yavrum yanıyor çok canm skıldı stresten Mıdeme kramp Gırıyor . Sureklı hastayız çok yoruldum artık .1 ay önce hastaydı .Smdı yıne hasta yıne hasta . Herseyı yer ama Sureklı ateşleniyor çok yoruldum bu durumdan . Stresten ıstesem de uyuyamıyorum. Atesı de genelde dırenncli olıyor . Yarın da doktor yok pazar . Ptesş ye kadar nasıl ıdare edeceğim bılmıyorum yalnızım ds çok korkuyorum