Merhabalar. Bugün canımı bir şey sıktı sizinle dertleşmek istiyorum. Oğlum benden onun için tehlikeli bir şey istedi ben de vermedim. 3 yaşındaki oğlum da ben de o anneme söylerim dedi. Misafir olarak gelen kadına anne şunu versene dedi. Çok sinir oldum moralim bozuldu cidden. Kadın çok da ilgilenmedi aslında ama oğlum ona yakınlık duydu ona aferin vs. dediği için. Yaptığı oyunları gösterdiğinde falan aferin ne güzel olmuş dedi tüm ilgisi bu yani. Oğlum hep onun kucağına gitti hep ondan ilgi istedi akşam boyunca. Oğlum böyle davranınca 2 yaşındaki kızım da o kadına gitti. Oğlum küçükken de anne derdi ama büyüyünce demiyordu bugün yine dedi. Sizce 3 yaşındaki çocuk neden böyle yapar? Benim bu konuda hassas olduğumu da biliyor olabilir. Oğlumla kızımın arasında 11 ay var kızımın hamileliği çok zor geçti oğlumla babası babaannesi falan ilgilendiler. Oğlum 7-8 aylıkken babaya düşkün olacak gibiydi. Büyüdü tam bir babacı şimdi. Babaannesine bırakıp almaya gidince babasına koşuyor sarılıyor hemen bana pek gelmiyor utangaç utangaç bakıyor bana. Sonradan geliyor ama babasına bir başka ilgisi var. Kardeşi ile araları az olduğundan dolayı ilgi bölündüğü için bana karşı bi soğukluğu mu var ben mi abartıyorum bilemiyorum bana değil de babasına mı güvenli bağlandı acaba? Herkes aaa erkek çocuğu annesine düşkün olur seninki niye böyle diyor çook üzülüyorum. Benim gibi böyle durumları yaşayan başına gelen veya çocuk gelişimi uzmanı veya çocuk psikoloğu varsa lütfen cevaplasın. Uzun yazdım kusura bakmayın.