Kızlar yurtdışında yaşıyorum 6 yıldır. Burda herkesin evi müstakil 2 katlı ancak üst katlar sadece teras şeklinde orayı zaten hiç açmıyorum arada süpürmeye yıkamaya gidiyorum balkon gibi değil pek. Türkiyeye gelince annemlere kaynanamlara akrabaların evlerine gidip balkona çıkınca balkon çökecekmiş gibi bi hisse kapılıyorum korkuyorum. Balkondan aşağı bakamıyorum başım dönüyor bi anda. Memlekette ev alıcaz Allah nasip ederse ama balkon korkum yüzünden orda nasıl çıkarım bilmiyorum. Nasıl atlatabilirim bu korkumu bekarken yoktu.6 yıldır balkonsuz evde oturmaktan sanırım bu hale geldim.😣