birkizbiranneblog Kızlar kızım cuma günü 6. Ay aşısı oldu her şey normaldi bu gece ateşlendi 37.7 oldu indirdim 38 oldu indirdim ama 37.1 altına düşmüyor hemen geri çıkıyor ne yapıcam lanet hastane 45 dakika uzaklıkta
buseviim birkizbiranneblog pedifen varsa pedifen verin 3 saat arayla ılık duş soğuk kompres kollarını yüzünü ayaklarını yıkayın uyandirip
momas birkizbiranneblog telaş etmeyin 37-38 ateş bile sayılmaz 38 i geçince korkun. Calpol verin o düşürür. Bez koyun alnına kol altlarına bacak arasın. Aşı bu 1 gün ateş olur bizde de 6. Ayda olmuştu
buseie Ilık su yapıp koltuk altı alnı eklem yerlerine bez koy bi dene istersen bide evde calpol varsa bir çay kaşığı ver