Benim oğlumun da olmuştu bir kaç kez beslenip uyuduğunda olduğunu fark ettim boğazına geri geliyor beslenip hemen yatırmamak gerekiyormuş bu sekilde yaptıgımdan beri cok sukur hic yaşamadım. Sizin bebegınız daha kucuk gazı cıkmadıgından tam olarak yada reflüden olabılır